Kezelések A-Z

Fogyás


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/398.jpg


Így dolgozunk

A rendelkezésre álló hatóanyagok széles skálájából- gyógyszerek, növényi készítmények, kivonatok, homeopátiás szerek, Bach virágterápia, színterápia, stb. kiteszteljük az adott szervezet számára legmegfelelőbb készítményeket, melyekkel igény szerint csökkentjük az étvágyat, gyorsítjuk az anyagcserét, előbb kialakul a jóllakottság érzet .

A kezelés hatása 2-4 hónapig tart,  mellékhatások nélkül.

Jellemzően a kezdeti súly 8%-ának leadásával lehet kalkulálni.

Természetesen a kezelés ismételhető a kívánt eredmény eléréséig, melyhez az is szükséges, hogy a páciens időközben ne bírálja felül a teste igényeit.

Tipp: Hasznos kiegészítője a súlycsökkentő kezeléseknek az otthoni BEMER terápia. 30%-kal gyorsuló anyagcsere, jobb nyirokkeringés és méregtelenítés. Fokozott bálmozgás, kiválasztás.

Az eljárás

40.000 hatóanyagból metabolizmus, súlycsökkentés, zsírégetés, étvágy, fogyás keresőszavakkal kilistázzuk a szóba jöhető készítményeket –kb. 1500 hatóanyag- majd egy akupunktúrás ponton a gép összeválogatja azt a receptúrát, amely az adott személy esetén a legoptimálisabb eredményt adja fogyásra nézve.

A készítmények rezgésszámával besugározzuk a páciens testét a választott időintervallumban (10-40 perc). 

Mind a tesztelés, mind a rezgéskezelés teljesen fájdalommentes.

Tipp: Tapasztalataink szerint a hatékonyság arányos a besugárzási idővel.

A fogyásról általában

A legtöbb fogyókúra fő célja – élsportolók körében különösen – a testzsírarány optimalizálása

A testzsírtömeg csökkentése hosszadalmas folyamat, nem lehet gyorsan megszabadulni a hónapok, esetleg évek hosszú sora alatt elraktározott zsírtól. Ahhoz, hogy 1 kg zsírt lebontson szervezetünk, körülbelül 7000 kcal mínuszt kell elérni.

Alapvetően háromféle tápanyag szolgáltat energiát: szénhidrát, zsír, fehérje. A zsírokat és a szénhidrátokat szervezetünk képes raktározni, viszont a fehérjéket nem.

Azonban fehérjékre nagyon nagy szükség van a sejtek működéséhez, hormonok szintéziséhez, immunrendszer épségéhez és még ezen kívül megszámlálhatatlan anyagcsere folyamat lebonyolításához.

Ha az energiabevitelt nagyon lecsökkentjük – ami azt jelenti, hogy 1200 kcal-nál kevesebbet eszünk naponta – akkor nem tudjuk azt a fehérje mennyiséget bejuttatni szervezetünkbe, melyre minimálisan szükség lenne (egészséges felnőttnek kb. 0,8-1 g/ testtömegkg).

Ekkor természetesen szervezetünk elkezdi saját izmaink bontását, hogy fehérjéhez jusson. Egy drasztikus fogyókúra hatására minden leadott másfél kilogrammból fél kiló az izomtömegből történik.

Mivel izmainkban játszódik le az anyagcsere-folyamatok nagy része, ezért az izomtömeg-csökkenés alapanyagcserénk csökkenését eredményezi. Ekkor szervezetünk egyre kevesebb energiát használ föl, melynek következménye az, hogy egy idő után akarva-akaratlanul diétánk mellett is hízni kezdünk. Így a leadott kilók észrevétlenül visszarakódnak.

Kezdünk testtömegünkkel „jojózni”.

Jó irány

Először el kell találni a kalóriamennyiséget, amely mellett fogyni tudunk, és mindazt a fontos tápanyagot, vitamint és ásványisót pótoljuk, amelyre szükségünk van. Javasolt 10-20 %-kal (500-700 kalóriával) csökkenteni a napi adagot.

A másik fontos dolog a rendszeres étkezés. Legyen minden nap reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna, vacsora. A nap első felében együnk többet, majd egyre kevesebbet. Mindig éredemes figyelembe venni az életmódot, egyéni érzékenységet és figyelni kell testünk üzeneteire.

Nagyon lényeges, hogy az elfogyasztott mennyiség 15 %-a legyen fehérje, 25-30 %-a zsír és 55-60 %-a szénhidrát.

A zsírbevitel háromnegyed részét képezze egyszeresen telítetlen zsír (pl. olívaolaj). A fennmaradó egynegyed részt pedig gondolatban osszuk három részre: omega-3 zsírra (halolaj, lenmagolaj), omega-6 zsírra (napraforgóolaj, margarin, öntetek), és egyéb csoportra (szalámi, tojás, borjúhús, szárnyasok).

Együnk minden nap legalább 25 dkg zöldséget és 25 dkg gyümölcsöt!

Mozogni szükséges!

Testünk két helyen képes zsírt raktározni: a bőr alatt és az izomrostok, szervek között. Ahhoz, hogy a bőr alatti zsírréteg csökkenjen, hosszan tartó, folyamatos, alacsony intenzitású mozgást kell végezni, lehetőség szerint minden nap. Szervezetünk a mozgás első 50 percében főleg a szénhidrátokból nyeri az energiát. Ha az intenzitás alacsony (aerob tartományban, oxigén jelenléte mellett), akkor egy idő után szervezetünkben fokozatosan a zsírok felhasználása fog előtérbe kerülni. Ha az intenzitás túl magas, akkor egyértelműen a szénhidrátraktárainkat kezdjük meríteni. Ezzel még az is a gond, hogy a terhelés végeztével lezuhan a vércukorszint (hiszen elhasználtuk a cukrot a mozgás során) és rendkívül éhesek leszünk. Szükséges rögtön pótolni a leadott energiát. Ha viszont maradunk az alacsony intenzitásnál, ez az éhségérzet nem fog jelentkezni.

Az izomrostok közötti zsír csökkentésére legjobb mozgásforma a kis súlyokkal (1-3kg-os kézisúllyal), nagy ismétlésszámban végzett gyakorlatok, illetve az alakformáló, callanetics-típusú tornák végzése. Javasolt a két mozgásformát kombinálni.

TIPPEK

A cukrozott üdítők, chipsek, magas energiatartalmú nassok     fogyasztásának csökkentése

-Alkoholos italok fogyasztásának teljes mellőzése

-A magas glikémiás indexű ételek (édességek, kenyér, cukrozott ételek, aszalt gyümölcsök stb.) fogyasztásának minimalizálása

-Bőséges folyadékfogyasztás

-A sovány szárnyashús, hal szerepeltetése a megfelelő fehérjebevitel biztosításához

-A telített zsírok (sertéshús, csirke bőre, stb.) bevitelének csökkentése

-Egyszeresen telítetlen (olívaolaj) zsírsavak bevitele az össz-zsírbevitel ¾ részében

Omega-3 zsírsavak (halak, lenmag, mogyoró) bevitelének fokozása, rendszeresítése, legalább napi 50 g mennyiségben.

Ne hagyjunk ki egy étkezést sem, különösen a reggelit, mivel minden kihagyott étkezésre szervezetünk fokozott éhségérzettel válaszol, így a következő étkezéskor jóval több kalóriát leszünk hajlamosak magunkhoz venni.

Ne mellőzzük kedvenc ételünket! A diétát rugalmasan kell kezelni. Heti egyszer megengedhető egy kis bűnözés.

Igyekezzünk úgy kialakítani az étkezést, hogy az akár egy életen át tartható legyen, vagyis ne alkalmazzunk szélsőséges fogyókúrát




http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/399.jpg

Jellemzően a kezdeti súly 8%-ának leadásával lehet kalkulálni.

Természetesen a kezelés ismételhető a kívánt eredmény eléréséig, melyhez az is szükséges, hogy a páciens időközben ne bírálja felül a teste igényeit.


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/390.jpg

A testzsírtömeg csökkentése hosszadalmas folyamat.

Nem lehet gyorsan megszabadulni a hónapok, esetleg évek hosszú sora alatt elraktározott zsírtól. Ahhoz, hogy 1 kg zsírt lebontson szervezetünk, körülbelül 7000 kcal mínuszt kell elérni.


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/394.jpg

Egy drasztikus fogyókúra hatására minden leadott másfél kilogrammból fél kiló az izomtömegből történik.

Javasolt 10-20 %-kal (500-700 kalóriával) csökkenteni a napi adagot.


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/391.jpg

Legyen minden nap reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna, vacsora.

A nap első felében együnk többet, majd egyre kevesebbet. Együnk minden nap legalább 25 dkg zöldséget és 25 dkg gyümölcsöt!


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/392.jpg

Ne hagyjunk ki egy étkezést sem, különösen a reggelit.

Minden kihagyott étkezésre szervezetünk fokozott éhségérzettel válaszol, így a következő étkezéskor jóval több kalóriát leszünk hajlamosak magunkhoz venni.


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/414.jpg

Ahhoz, hogy a bőr alatti zsírréteg csökkenjen:

Hosszan tartó, folyamatos, alacsony intenzitású mozgást kell végezni, lehetőség szerint minden nap. Szervezetünk a mozgás első 50 percében főleg a szénhidrátokból nyeri az energiát.


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/395.jpg

Ha az intenzitás túl magas, akkor egyértelműen a szénhidrátraktárainkat kezdjük meríteni.

Ezzel még az is a gond, hogy a terhelés végeztével lezuhan a vércukorszint (hiszen elhasználtuk a cukrot a mozgás során) és rendkívül éhesek leszünk.


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/396.jpg

A magas glikémiás indexű ételek (édességek, kenyér, cukrozott ételek, aszalt gyümölcsök stb.) fogyasztásának minimalizálása.


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/397.jpg

Jellemzően a kezdeti súly 8%-ának leadásával lehet kalkulálni.

Természetesen a kezelés ismételhető a kívánt eredmény eléréséig, melyhez az is szükséges, hogy a páciens időközben ne bírálja felül a teste igényeit.


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/384.jpg

A testzsírtömeg csökkentése hosszadalmas folyamat.

Nem lehet gyorsan megszabadulni a hónapok, esetleg évek hosszú sora alatt elraktározott zsírtól. Ahhoz, hogy 1 kg zsírt lebontson szervezetünk, körülbelül 7000 kcal mínuszt kell elérni.


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/393.jpg

Egy drasztikus fogyókúra hatására minden leadott másfél kilogrammból fél kiló az izomtömegből történik.

Javasolt 10-20 %-kal (500-700 kalóriával) csökkenteni a napi adagot.


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/375.jpg

Legyen minden nap reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna, vacsora.

A nap első felében együnk többet, majd egyre kevesebbet. Együnk minden nap legalább 25 dkg zöldséget és 25 dkg gyümölcsöt!


http://humandetox.hu/wp-content/uploads/2017/02/376.jpg

Ne hagyjunk ki egy étkezést sem, különösen a reggelit.

Minden kihagyott étkezésre szervezetünk fokozott éhségérzettel válaszol, így a következő étkezéskor jóval több kalóriát leszünk hajlamosak magunkhoz venni.


Ne várjon tovább!

VÁGJON BELE!


Cím

Budapest VI.
Nagymező utca 21. I. emelet


Email

drzsiga.zsolt@gmail.com


Tel

06 70 945 84 65